Re: COREL 3 PL CD

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 14:31:41 MET DST

> From: Ryszard Filipowski <filip_at_hermes.umcs.lublin.pl>

> Poradzcie mi jak zmusic CORELA 3Pl CD do zainstalowania sie na dysku
> 1.27Gb. Nie chce miec partycji i nie wiem czy to by pomoglo. Podobno
> (wiadomosc z firm komputerowych) ten Corel rzeczywiscie nie chce sie
> instalowac na tak "duzym" dysku.

Proponuje nawrzucac troche smieci na dysk tak, zeby zostalo mniej
niz 500MB wolnego miejsca - podobno pomaga.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.