Re: AWE 32 czy GUS PnP?

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 12:22:22 MET DST

Hej,

  Odpowiedz wykretna :-)))...

  Jak jeszcze troche uzbieram kasy, to wlasnie kupie GUSa PnP. Napalalem sie
wczesniej na normalnego MAXa ale zrazala mnie jedna rzecz -- trzeba bylo
jako pamieci uzywac specjalnych kosci. Teraz z tego co czytalem jest juz ok.
Tak wiec praktycznie ta karta nie ma w moich oczach zadnej wady (no,
najlepiej jakby ja rozdawali free :-))) ). A co emulacji SB -- czlowieku, a
jak kupowales swoj 386/486/Pentium to sie zastanawiales czy DigDug bedzie
chodzil tak samo jak na XT. Jedynie w super starych grach masz wylacznie SB.
Odejmij od tego jeszcze sporawy procent tych gier, ktore musza miec
sprzetowego SB, a zostanie Ci kilka gier, w ktorych bedziesz mial cisze.
Chyba to na serio mizerny powod, zeby rezygnowac z karty.

  A poza tym, porownujac juz do obojetnie jakiej karty AWE nie kupilbym
nawet za polowe ceny. Dzwiek tak plastikowy, ze sie dziwie. No i plus
rewelacyjne podejscie firmy do klienta -- chcesz cos extra -> plac. Z GUSem
dostajesz CD wypchany wszelkim mozliwym softem /o ile sie nie myle jest tam
pelny doc i caly kit do programowania GUSa/.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski