Re: Jaka plyta 486 ?

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 14 Jun 1996 - 10:36:20 MET DST

On Tue, 11 Jun 1996, Tomasz Slodkowicz wrote:

> Moze ktos podzieli sie uwagami, jaka jest dobra plyta pod adm 5x86 133?
> Gigabyte, Asus (drogi), A-trend, shuttle.... ?
> Bede musial za pare dni takowa zakupic, najlepiej w cenie ~300zl
> (aha, powinna miec EIDE na miejscu).
> Tomek

Najwieksze zaufanie mam do Gigabyte. Model 486AL wydaje sie byc calkiem w
porzadku. Nie pakowalbym sie w Shuttle poniewaz nie mam do niej zaufania.
Kupilem raz Shuttla i niestety procesor AMD DX2-80 chodzil na niej tylko
jako DX2-66 . Myslalem ze ten procesor jest jakis lewy ale po zalozeniu go
do Gigabyte wszystko bylo w porzadku. Zlozylem pare komputerow 486 z
plytami Gigabyte 486AL i Amd 5x86 133 Mhz i nie bylo z nimi zadnego
problemu jak na razie. Ja sam w domu mam starszy model Gigabyte 486AM
i po zaprogramowaniu nowego Biosu (stary jeszcze nie obslugiwal Amd 5x86)
oraz podlaczeniu procesora Amd 133 Mhz wszystko chodzi dobrze. Kumpel ma
486AL i Amd 5x86 133 pracujacego na 160Mhz i mimo ze to jest model ADW
pracuje O.K

Reasumujac nie polecam Shuttla a proponuje Gigabyte (z innymi nie mam
doswiadczenia wiec sie nie wypowiadam)

Mozesz zobaczyc jeszcze http://www.gigabyte.com

Pozdrawiam
Lukasz