Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 22:15:41 MET DST

bogdansk_at_bull.mimuw.edu.pl (Marcin Bogdanski) wrote:

>: PS. Czy komus kiedys udalo sie dodzwonic do supportu M$. Bo ja ani w Polsce

>Ja dodzwonilem sie 2 razy:
>- raz w sprawie sieciowej instalacji MS Word i Excel- i juz po tygodniu
>dostalem wyczerpujaca (naprawde !) odpowiedz plus cale mnostwo dodatkowych
>informacji
>- drugi raz w sprawie nie dzialajacego sterownika ODBC do Btrieve - i nikt
>od nich nie potrafil mi pomoc, dalem sobie w koncu z tym spokoj po kilku
>telefonach

>Jak z tego widac, z ta ich obsluga bywa bardzo roznie i nie bardzo wiem od
> [...]

Coz, instalacja sieciowa Worda i Excela to problem powszechnie znany,
sporo ludzi go tez rozwiazalo, wiec i chlopcy z M$ nie mieli problemu.
Btrieve uzywa znacznie mniej osob.
Przy okazji: jezeli Twoj problem z Btrieve polegal na tym, ze chciales
zakladac lub obrabiac zbiory w Accesie, a potem wykorzystywac je
w programie pisanym w C, to daj sobie spokoj - tego sie prawdopodobnie
nie da zrobic. Moj kolega walczyl z czyms takim dwa miesiace i
zrezygnowal - doszedl o ile pamietam do tego, ze Acces zaklada sobie
w PLIKU DANYCH Btrieve-owskich dodatkowe pole, w ktorym stoi
napisane 'Copyright Microsoft' - skutecznie rozp.... to odwolania do
tej bazy z innych programow.

pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl