Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Marcin Bogdanski (bogdansk_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 10:51:33 MET DST

Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
[..]
: >Jak z tego widac, z ta ich obsluga bywa bardzo roznie i nie bardzo wiem od
: >czego to zalezy.
: Od tego kto jest managarerem osrodka tech support do ktorego dzwonisz
: i jaki to jest osrodek.
Ale to byl jeden i ten sam osrodek w odstepie 2 tygodni !

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:
[..]
: >Jak z tego widac, z ta ich obsluga bywa bardzo roznie i nie bardzo wiem od
: >czego to zalezy.

: Coz, instalacja sieciowa Worda i Excela to problem powszechnie znany,
: sporo ludzi go tez rozwiazalo, wiec i chlopcy z M$ nie mieli problemu.
Taaaaak, juz po tygodniu znalezli opis tego problemu w swoich notatkach ...
Ale nie moge sie uskarzac, 5 minut roboty i zaczelo mi dzialac.
: Btrieve uzywa znacznie mniej osob.
Ale ODBC w ogole chyba znacznie wiecej ???
Niemniej chyba ta diagnoza jest sluszna.
To bylo tak: przy pierwszym telefonie padlo pytanie o numer wersji ODBC. Gdy
odpowiedzialem ze 1.0, to kazali najpierw zamowic 2.0 i potem badac sprawe.
Oczywiscie w tej nowej wersji dalej bylo zle i wtedy oni powiedzieli ze nie
wiedza co z tym zrobic i koniec.
: Przy okazji: jezeli Twoj problem z Btrieve polegal na tym, ze chciales
: zakladac lub obrabiac zbiory w Accesie, a potem wykorzystywac je
: w programie pisanym w C, to daj sobie spokoj - tego sie prawdopodobnie
: nie da zrobic. Moj kolega walczyl z czyms takim dwa miesiace i
: zrezygnowal - doszedl o ile pamietam do tego, ze Acces zaklada sobie
: w PLIKU DANYCH Btrieve-owskich dodatkowe pole, w ktorym stoi
: napisane 'Copyright Microsoft' - skutecznie rozp.... to odwolania do
: tej bazy z innych programow.
To jest piekne !
Ale mi akurat chodzilo o zakladanie i uzywanie zbiorow Btrieve spod Delphi.

Pozdrawiam,

*    MBogdan (Marcin Bogdanski) - student IV-go roku   *    Informatyka    *
*    bogdansk_at_bull.mimuw.edu.pl                        *       UW MIM      *
*    http://bull.mimuw.edu.pl/~bogdansk                *                   *