Re: ******** Dysk MFM 20 *********

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 22:15:48 MET DST

Marcin Brodzinski <Marcin.Brodzinski_at_f1.n1002.z101.unholynet.ftn>
wrote:

>Dostalem dysk twardy i ponoc ma okolo 20 MB. Ale jest problem: jedyna
>informacja, ktora mozna z niego odczytac to napis "MFM 20" i wejscie pasujace
>idealnie do kabelka do stacji 5.25 cala.

No, obok musi byc jeszcze takie samo, tylko mniejsze - 20 kopytne

>????? Jak to badziewstwo uruchomic?
>????? Czy jest potrzebny oddzielny sterownik czy tez moze to ruszyc na zwyklym
>sterowniku Multi I/O i czy potrzebne sa jakies driver'y?

Potrzebny jest kontroler, do ktorego mozesz podlaczyc takie dwa
kabelki i znajomosc geometrii dysku, zeby ja prawidlowo ustawic
w Biosie. A w ogole to naprawde lepiej go powiesic na scianie
dla ozdoby :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl