Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Marcin Bogdanski (bogdansk_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 11:17:38 MET DST

Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl) wrote:
[..]
: PS. Czy komus kiedys udalo sie dodzwonic do supportu M$. Bo ja ani w Polsce
: ani w US nie moglem sie dobic. Jezeli tak to po drugie, czy ktos uzyskal
: sensowna pomoc zakonczona rozwiazaniem klopotow?

Ja dodzwonilem sie 2 razy:
- raz w sprawie sieciowej instalacji MS Word i Excel- i juz po tygodniu
dostalem wyczerpujaca (naprawde !) odpowiedz plus cale mnostwo dodatkowych
informacji
- drugi raz w sprawie nie dzialajacego sterownika ODBC do Btrieve - i nikt
od nich nie potrafil mi pomoc, dalem sobie w koncu z tym spokoj po kilku
telefonach

Jak z tego widac, z ta ich obsluga bywa bardzo roznie i nie bardzo wiem od
czego to zalezy.

*    MBogdan (Marcin Bogdanski) - student IV-go roku   *    Informatyka    *
*    bogdansk_at_bull.mimuw.edu.pl                        *       UW MIM      *
*    http://bull.mimuw.edu.pl/~bogdansk                *                   *