AOL & Internet [bylo Re: "zachodnie" news'y]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 21:04:58 MET DST

On Tue, 11 Jun 1996 17:02:19 +0200 you wrote:

>AOL juz dotarl do .IT ? A to sie Gregorio ucieszy......

:-))))

a tak na powaznie: nie, Gregorio wcale sie nie ucieszy
Nigdy Internet nie przezyl tak straszliwego i zmasowanego ataku lamerstwa
jak po uzyskaniu przez uzytkownikow aol dostepu do niego.
Mailinglisty i newsgroup'y staly sie niemal bezuzyteczne - kazdy palant
z aol'u uwazal za swoj obowiazek wypowiedziec sie na kazdy dowolny temat,
niezaleznie od tego czy wogole mial cos do powiedzenia.
Powoli , powoli troche sie ich spacyfikowalo, troche sie im samym
znudzilo, ale faktem jest ze od tego czasu z tym wiekszym utesknieniem
czekam na technologie "mikrooplat" co pozwoli utrzymac moderatora
dla kazdej mailinglisty czy newsgroupy majacej wystarczajaco wielu
abonentow. Listy moderowane to jedyne wyjscie z sytuacji - internet
od powstania web'u przenosi glownie szum informacyjny, a ten to ja jestem
w stanie sam sobie wytworzyc :-))), mnie sa potrzebne informacje

Grego