Re: AOL & Internet [bylo Re: "zachodnie" news'y]

Autor: Voytek Golec (voytekgolec_at_worldnet.att.net)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 00:19:40 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
<ciach>
>czekam na technologie "mikrooplat" co pozwoli utrzymac moderatora
>dla kazdej mailinglisty czy newsgroupy majacej wystarczajaco wielu
>abonentow. Listy moderowane to jedyne wyjscie z sytuacji - internet
>od powstania web'u przenosi glownie szum informacyjny, a ten to ja jestem
>w stanie sam sobie wytworzyc :-))), mnie sa potrzebne informacje
<ciach>

Od moderatora to juz tylko jeden krok do cenzora...
Ciekaw jestem jak taki moderator ma odroznic co nalezy
puscic,a co nie.Dla Ciebie moza to byc "szum" ,a dla kogos
wazna informacja.Cala sztuka polega na umiejetnosci
wyszukiwania w tej powodzi informacji to co cie interesuje.
Nikt Ci nie kaze czytac wszystkiego.Jest nawet taka baza
danych( http://www.dejanews.com )ktora wyszukuje potrzebny
temat ze wszystkich dostepnych grup dyskusyjnych.

 /^^^\
/ ~ ~ \ Voytek~~~~voytekgolec_at_worldnet.att.net
\____ _
     | |
 |___|/\|
The sun is the same in the relative way,but you're older
Shorter of breath and one day closer to death...Pink Floyd