Re: AOL & Internet [bylo Re: "zachodnie" news'y]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 20:34:18 MET DST

On Wed, 12 Jun 1996 01:33:12 +0200 you wrote:

>Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
><ciach>

>Od moderatora to juz tylko jeden krok do cenzora...

nie, dobry moderator to ktos jak redakcja naukowa w dobrym czasopismie
popularno naukowym. Rowniez i tam nie publikuje sie kazdego g... jakie
nadesle jakis samozwanczy geniusz.
Oczywiscie zdarzaly sie wpadki (tzn. odrzucenie rzeczy za ktore ktos
pozniej dostal Nobla), ale pojedyncze,, wiec w sumie rzecz MOZE funkcjonowac
dobrze, bez wywolywania wilka cenzury z lasu

>Nikt Ci nie kaze czytac wszystkiego.Jest nawet taka baza
>danych( http://www.dejanews.com )ktora wyszukuje potrzebny
>temat ze wszystkich dostepnych grup dyskusyjnych.

nie, dejanews zupelnie mnie nie urzadza.
(choc czasem, owszem, korzystam)
dopoki mechanizmy wyszukiwania nie beda bardziej wyrafinowane
(trzeba poczekac na rozwoj AI)
Co mi z tego ze mi da liste artykulow zawierajacych dane slowo
czy dana fraze? I tak bede musial sie przedzierac przez stos smieci.
To tylko po pierwsze. Natomiast po drugie: dzieki mailinglistom/newsgrupom
dowiaduje sie czesto rzeczy, ktorych nigdy bym nie znalazl za pomoca
dejanews bo jak spytac o rzeczy o ktorych istnieniu sie nie wie?

Grego