Re: eklektyczny

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 21:21:56 MET DST

On Tue, 11 Jun 1996 18:17:39 +0200 you wrote:

>Drodzy panstwo, panowie, panie oraz wszelkie inne plcie.
>
>Wszelkie proby poszukiwania oryginalnosci spelzly na niczym.
[...]

>P.S Acha, co inteligentniejszym przypominam, ze
>komentarzy oczekuje sie nt. pisemka a nie tego listu!

pozwole sobie odegrac role mniej inteligentnego
i wlasnie o liscie bede pisal.

to jest wlasnie caly aol z mojego poprzedniego maila
aolstwo jest po prostu miedzynarodowe.

Poniewaz kazdy z nas ocenia innych w/g siebie, a ja gram role
malointeligentnego wiec sila rzeczy rowniez i mojego Szlachetnego
Interlokutora musze tak potraktowac, i zamiast Mu pozostawic samodzielne
wyciagniecie wnioskow - wyosle~ w czym rzecz:

(mam nadzieje ze czasownik wyoslic' jest powszechnie znany)

Kazdy z nas ma jakies pomysly (lub tylko mysli), ktore uwaza za wazne
(ba! zbawienne!) dla ogolu. Kazdy z nas natyka sie na rzeczy, ktore uwaza
za godne upowszechnienia. Lecz jesli kazdy z nas zacznie postepowac zgodnie
z ta~ instynktowna~ checia~ podzielenia sie~ z bliznim informacja~ (rzadko
dotyczy ta chec' dobr materialnych) to bardzo szybko kazda newsgroupa
i kazda mailinglista stanie sie po prostu smietnikiem, i nikt kto ma
choc troche oleju w glowie nie bedzie tracil czasu na grzebanie w nim.

Reasumujac:
   Drogi Chlopcze, NAWET JEZELI Twoje pisemko jest PO PROSTU GENIALNE,
to reklamowanie go na pecet'cie jest co najmniej lamerstwem, jezeli nie
zwyklym chamstwem.

Grego