Re: PC a sterowanie... - odpowiedz

Autor: Piotr Majewski (majes_at_loiv.torun.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 13:20:49 MET DST

> Uff..boje sie ze jak trafisz na kogos kto naprawde w tym siedzi to
> moze cie zawalic mailem na kilka tygodni....To jest temat raczej na
> kilka ksiazek,na polibudzie traktuje o tym w cholere i troche
> wykladow....
>
> A najczesciej bierzesz takie cudo jak interfejs RS i z pomoca tego
> mozna podlaczyc prawie wszystko....a jak nie to projektujesz sobie
> wlasna karte....proste,nie? :)

Witam !!!

Pragne sprecyzowac swoje pytanie. Chodzi mi o podlaczenie do PC w warunkach
domowych (bez wielkiego doswiadczenia elektonicznego) kilku urzadzen i
sterowanie ich kolejnym zalaczaniem i wylaczaniem. Jesli to nie stanowi
problemu, to prosze o przyslanie mailem jakichs schematow i opisow. Bylbym
wdzieczny za podanie adresow FTP i tytulow ksiazek z ktorych mozna sie
czegos dowiedziec. Jesli zdecyduje sie Pan udzielic mi odpowiedzi, to prosze
zrobic to przed 20 czerwca, bo potem konczy sie szkola, a tym samym moj
dostep do sieci.

Z gory dziekuje z odpowiedz
                                        Piotr Majewski