Re: GORACY APEL

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 13:21:33 MET DST

On Wed, 5 Jun 1996, Rafal Kleszcz wrote:

> Prosze bardzo wszystkich, ktorzy pisza do newsow, zeby
> po calkowitym odejsciu dyskusji od tematu pierwotnego nie pisali
> Ludzie nie bojcie sie zaczac nowego watka, to ulatwi zycie nam
> wszystkim. Jesli chcecie zeby wasze slowa dotarly do zaintersowanych
> tematem to podajcie wlasciwy.
> Przyklad zupelnego off-topic (bez urazy):
> grupa: pl.misc.samochcody
> subject: Re: Zdrowie... spaliny diesla
> poruszany temat: ograniczenia predkosci w Niemczech i USA (spalin? :) )
> RK

Czesc !
Nie zgadam sie z Toba w zupelnosci gdyz nie mam czasu czytac wszystkich
listow na liscie (podejrzewam ze nie tylko ja) i intersujace mnie tematy
ktore czytam od poczatku poznaje po Subject-cie a tak musialbym przegladac
wszystkie listy i zastanawiac sie czy ktorys nie mial ostatnio innego
tematu.

Pozdrawiam
Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl