Re: PC a sterowanie... - odpowiedz

Autor: Pawel Katarzynski (WEiA) (pkatarz_at_bet.wsi.opole.pl)
Data: Sat 08 Jun 1996 - 11:38:36 MET DST

On Fri, 7 Jun 1996, Piotr Majewski wrote:

> Witam !!!
>
> Pragne sprecyzowac swoje pytanie. Chodzi mi o podlaczenie do PC w warunkach
> domowych (bez wielkiego doswiadczenia elektonicznego) kilku urzadzen i
> sterowanie ich kolejnym zalaczaniem i wylaczaniem. Jesli to nie stanowi
> problemu, to prosze o przyslanie mailem jakichs schematow i opisow. Bylbym
> wdzieczny za podanie adresow FTP i tytulow ksiazek z ktorych mozna sie
> czegos dowiedziec. Jesli zdecyduje sie Pan udzielic mi odpowiedzi, to prosze
> zrobic to przed 20 czerwca, bo potem konczy sie szkola, a tym samym moj
> [...]
  Jezeli bardzo zainteresowany jestes tematem sterowania roznych urzadzen
domowych i masz troche pieniedzy (500 do 1500 zl) to najlepiej zakupic
karte przetwornikow AC/CA np firmy ADVANTECH. karty te maja wszystko co
do sterowania jest potrzebne tzn wielokanalowe przetworniki (od 8 do 16
we/wy), wejscia i wyjscia cyfrowe np do sterowania przekaznikami,
liczniki, timery i czego tam chcesz. Co najwazniejsze posiadaja bardzo
fajne oprogramowanie do DOS i Windows mozna nawet uzyc takie
oprogramowanie jak LabView uzywane w laboratoriach. Karty te maja wysoki
stopien zabezpieczenia (optoelementy) oraz mozliwosc rozbudowy o takie
elementy jak komutatory wzmacniacze itp. Mialem do czynienia z taka karta
i jest ona naprawde bardzo latwa w obsludze i pzryjazna. Polecam, mozna
zdzialac bardzo wiele a zepsuc jest trudno.
                                                Pozdrowienia