Re: Mac (Apple) v PC

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 18:33:48 MET DST

On Thu, 30 May 1996, Jarek Lis wrote:

> Akurat mam znajomego grafika, z wgladem w pecety i mac'i, i on w calosci
> potwierdza to co piszesz. Mac ma dobre programy, ktore na nim w dodatku
> niezle chodza, pomimo niewielkich zasobow (komputer do grafiki - 12MB RAM,
> 500MB HD , he,he , tyle ze rok temu). Do Mac'ow jest tez sporo
> sprzetu/osprzetu profesjonalnego. I wlasnie o ten "profesjonalizm" chodzi.
> Jemu np. przeszkadza, ze:
> 1. Do peceta nie ma kalibratora kolorow na monitor,
> 2. Corel do wersji jakiejs tam nie potrafil wydrukowac na naswietlarce,
> a nawet teraz te jego pliki nie nadaja sie do niczego. Powod
> [...]

Wlasnie wsszystko to co powiedziales dotyczy tzw. profejonalistow, a
zwykly uzytkownik nie dysponujacy duza iloscia gotowki nie bedzie mogl
"cieszyc" sie mozliwosciami Maca - prawdziwa zabawa z MAc'em zaczyna sie
od QUadry czy Power MAca... pracowalem takze na Mac'ach - Classic'e i
LS'y nie nadaja ie prawie do niczego... poza tym nadal istnieje problem z
oprogramowaniem - pozostaje do dyspozycji jedynie oryginalne a to dla
niektorych jest najwazniejzy problem...

                                                Jurand