Re: Listserv settings (pole To: i inne)[Bylo: Delivery...]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 20:32:28 MET DST

Slawek Duchnowski wrote:

SD> Czy ja Tobie fachowcowi mam tlumaczyc? Sciagajk sobie poslkie
SD> newsgroups sam. Prosze bardzo na pl.soc.polityka co jakis czas jest
SD> Faq a poki co sprobuj news.wariat.org tam jest chyba szybki i pelny
SD> feed. Ja to tak robie bo moj provider ma jakis fatalny feed i jest on
SD> bardzo opozniony a mi sie nie chce o to walczyc.

Ja na przyklad chcialbym korzystac z jak najwiekszej liczby grup
via mail - korzystanie z serwera newsow jest dla mnie jako uzytkownika
modemu smutna koniecznoscia - tak jest po prostu duzo drozej.
W Polsce placi sie 16 groszy (okolo 6 centow) za 3 minuty polaczenia
lokalnego. Robie tak tylko dlatego, ze:
1. W tej chwili uzywam Netszkapy i Eudory pod Win 3.11 i nie mam ochoty
   na razie instalowac lepszego oprogramowania pod Win, poniewaz caly
   czas czekam z pieniedzmi w reku na handlowa wersje 'polskiego'
   Warpa Connecta. Eudora w wersji free jest niezbyt wygodna, podobnie
   jak czesc pocztowa Netscape 2.0
2. Moj host pocztowy 'vena' w Telbanku czesto ma jakies awarie -
   wiem to od kolegow, ktorym "odbijaly" sie ode mnie prywatne maile.
   Nie bardzo mam ochote denerwowac w ten sposob administratorow
   list pocztowych.

--
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl