Re: Listserv settings (pole To: i inne)[Bylo: Delivery...]

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 28 May 1996 - 02:39:05 MET DST

On 27 May 1996 22:02:02 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

Moje:

>A co bajty z Usenet'u sa mniejsze? I szybciej przelatuja przez modem?

Grego:
>Maile to ja sciagam sobie z pelna szybkoscia modemu, bo czejkaja
>na mnie na hoscie mojego providera, natomiast z newsow musialbym
>korzystac na hoscie w Polsce, bo nie sadze aby mi sie udalo namowic
>administratora news-servera z universytetu w Pizie (tam mam dostep
>od rmnet'u) aby specjalnie dla mnie sciagal grupy pl.*
>A wiesz ile bitow na sekunde wyciagam laczac sie z news.man.lodz.pl
>albo news.pwr.wroc.pl?
Czy ja Tobie fachowcowi mam tlumaczyc? Sciagajk sobie poslkie
newsgroups sam. Prosze bardzo na pl.soc.polityka co jakis czas jest
Faq a poki co sprobuj news.wariat.org tam jest chyba szybki i pelny
feed. Ja to tak robie bo moj provider ma jakis fatalny feed i jest on
bardzo opozniony a mi sie nie chce o to walczyc.
Co do roznicy news a mail to istitna jest taka ze w news mozesz
sciagnacsame headery i w ten sposob wybrac te ktore chcesz czytac.
I wtedy sieci neuronowe i dyskusje o etyce nie beda dla Ciebie
problemem.
Moj sig sie skonczy z koncem tego miesiaca..

__Slawek Duchnowski_