Re: WIN NT contra OS/2

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 28 May 1996 - 02:34:08 MET DST

On 27 May 1996 19:51:15 GMT, Grzegorz Szyszlo
<ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>to posluchaj narzekan ludzi, ktorzy psiocza ze hej, ze z ftp-site'ow
>nie da sie po ludzku niczego sciagnac. albo rwie, albo nie da sie gzip'owac
>w locie itp/itd. i ty to nazywasz spokojnym radzeniem sobie z unix'ami ?
>o jednoczesnym sciaganiu jednego pliku przez kilku uzytkownikow nie wspomne :((

>gielda decyduje o tym co przyniesie wiecej kasy, a nie o tym ktory
>z systemow jest faktycznie lepszy.

>przeciez wiadomo ze ibm olewa akcje reklamowa. przybiera ona szczatkowe
>formy, w przeciwienstwie do MS gdzie reklama jest integralna
> [...]
Grzegorz ja wogole nie moge sluchac tych jekow. Co wy za sprzet w tej
Polsce kupujecie? proponowalem kiedys na liscie stworzyc wirtualen
pismidlo gdzi emozna by preczytac gdzie jaki chlam klada do pudla a
gdzie pracueja dobrze. Macie organizacje konsumenckie? Nie, no to
czego...

__Slawek Duchnowski_