Re: Listserv settings (pole To: i inne)[Bylo: Delivery...]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 27 May 1996 - 21:57:23 MET DST

On Mon, 27 May 1996 18:02:46 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>Ludzie zacznijcie korszystac z usenet i nie bedzie problemu.

A co bajty z Usenet'u sa mniejsze? I szybciej przelatuja przez modem?

>Ktos wam
>narzuca korzystanie z list prze mail?

Maile to ja sciagam sobie z pelna szybkoscia modemu, bo czejkaja
na mnie na hoscie mojego providera, natomiast z newsow musialbym
korzystac na hoscie w Polsce, bo nie sadze aby mi sie udalo namowic
administratora news-servera z universytetu w Pizie (tam mam dostep
od rmnet'u) aby specjalnie dla mnie sciagal grupy pl.*
A wiesz ile bitow na sekunde wyciagam laczac sie z news.man.lodz.pl
albo news.pwr.wroc.pl?

>Nie, no to dajcie sobie spokoj.
>Moze to i glupio wyglada jak sie odpisuje jeden wyraz ale jescze
>bradziej iodityczen sa postingi typu

co do tego co jest bardziej idiotyczne - zdania sa MOCNO podzielone
wiec moze trzymajmy sie elementarnych zasad netykiety?
Idiotyczny pomysl, nie, Slawku?

Grego

Do mojej tezy nr.1: "Im wiecej w danym srodowisku profesjonalistow
tym wieksza niechec do windows" dolaczam teze nr.2: "Im krotszy staz
w internecie - tym mniejszy szacunek dla netykiety".
Wyglada na to ze dla "nouvellines" netykieta to zbior bzdurnych
zasad wymyslonych przez starych zgredow w czasach unixa lupanego,
ktore zupelnie nie przystaja do nowej wspanialej rzeczywistosci,
t.j.:
cyberspacy (to przynajmniej zabawnie brzmi),
netsurferow (bo umieja kilknac w link na netszkapie),
stron web'u (z naduzyciem atrybutu BLINK za to minimalna zawartoscia tresci),
[tutaj autocenzura wycina mi dluuuuuga liste innych zjawisk,
zeby nie przynudzac]
ze o zwyklym chamstwie - az strach wspominac
bo zbyt pospolite, a towarzystwo przecie dostojne:
elita XXI wieku, pionierzy elektronicznej autostrady.

Ech, smutno mi Boze ...
A Bog: "mnie toze"
        ^^^^^^^^^ to powinno byc cyrylica~ (kiedyz wreszcie UNICODE)