Re: G這wice do HD

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 27 May 1996 - 22:09:21 MET DST

On Mon, 27 May 1996 18:47:44 +0200 Marcin Brodzinski wrote:

>Ludzie dajcie glos i powiedzcie mi gdzie mogl bym dostac glowice wraz w
>mechanika do dyskow Maxtor 800 MB. Please, potrzebne pilnie.....

Z Twojego .sig'a mozna by wnosci ze prowadzisz BBS,
wiec skad takie pytanie?
Przeciez takich czesci sie nie sprzedaje NIGDZIE.
I nie zamontujesz nawet wyjetych z drugiegoo dysku,
bo do tego potrzebne jest precyzyjne oprzyrzadowanie
i czystosc nie do osiagniecia w chalupniczych warunkach.
Czy wiesz na jakiej wysokosci na talerzem fruwa na poduszce
powietrznej glowica nowoczesnego dysku? Najmniejszy pylek
i "po ptokach" jak mawial moj dziadzio swietej pamieci.

Z pytania moznaby wywnioskowac ze chodzi Ci o odzyskanie danych
z nieuszkodzonych talerzy dysku ktoremu padla mechanika.
Wiekszosc producentow robi to na zamowienie.
Z Maxtorem powinno Ci sie to udac za circa 300USD
a z przesylkami + korespondencja potrwa to CO NAJMNIEJ 3 miesiace.
W dodatku, o ile sie nie myle - biora tylko dyski NIEOTWIERANE!

Grego