Re: Delivery failure notification

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 00:37:34 MET DST

Gregorio Kus wrote:

> 1. Nie masz nic pop....
> 2. grela_at_chemix nie istnieje (dla programu ktory zajmuje sie mail delivery
> na jego hoscie - bo gosc, owszem, moze jeszcze istnieje)
> 3. Oczywiscie ze inni tez to dostaja
>
> Ogolnie - dobrze skonfigurowany listserver nie wysyla na liste maili
> ktore sie "odbily" (tak to sie "fachowo" czyli "zargonowo" nazywa)
> Na man.lodz.pl do tej pory nie bylo powodow narzekac, za to przez dluzszy

Na serwerze www.man.lodz.pl jako administratorzy serwera 'polonez'
wymienieni sa: Piotr Wilk piotrwi_at_man.lodz.pl i Joanna Kryger
joasia_at_man.lodz.pl. Takie "odbicia" powinny oczywiscie wracac do nich,
a nie na liste, ale podejrzewam, ze to nie jest wina zlej konfiguracji
listserva, tylko po drodze jakis Mercury na Novellu p.... naglowki.
Wyslalem juz do Piotra Wilka mail z prosba, zeby wyrzucil tego calego
Grele z listy dystrybucyjnej.

--
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl