Re: Delivery failure notification

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 25 May 1996 - 13:36:55 MET DST

On Sat, 25 May 1996 10:38:06 +0200 you wrote:

>Prosze mi powiedziec czy ja cos mam pop...one w swoim mailu
>czy moze grela_at_chemix.ch.pw.edu.pl nie istnieje ?
>Czy inni tez cos takiego dostaja ?

1. Nie masz nic pop....
2. grela_at_chemix nie istnieje (dla programu ktory zajmuje sie mail delivery
   na jego hoscie - bo gosc, owszem, moze jeszcze istnieje)
3. Oczywiscie ze inni tez to dostaja

Ogolnie - dobrze skonfigurowany listserver nie wysyla na liste maili
ktore sie "odbily" (tak to sie "fachowo" czyli "zargonowo" nazywa)
Na man.lodz.pl do tej pory nie bylo powodow narzekac, za to przez dluzszy
czas doprowadzal wszystkich do pasji zielonogorski mirror pecet'a -
ostatnio zachowuje sie poprawnie (a moze go wylaczyli? - bo ja wszystkie
takie odbite maile forwardowalem do postmastera na wsi.zgora.pl, a wiem ze
i inni tak robili, wiec moze sie wkurzyl i zgasil ten caly mirror)

Grego