Re: Delivery failure notification

Autor: Piotr Sokolowski (psokol_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 25 May 1996 - 19:04:21 MET DST

> Od kilku dni po kazdej mojej wysylce na liste pecet otrzymuje dodatkowa
> odpowiedz o niedostarczonej przesylce: zawsze z tego samego komputra
> chemix.ch.pw.edu.pl

   Dostaje dokladnie to samo w odpowiedzi na moj list. Niestety
rowniez nie wiem skad to pochodzi i co jest przyczyna.

Przy okazji: kazda wyslana przeze mnie wiadomosc przychodzi do mnie
z polem from: "To multiple recipients of list", czy cos w tym stylu.
Czy inni tez widza ten bzdet zamiast nazwiska, czy tylko ja?
Jak to zmienic?

Pozdrawiam,

Piotr Sokolowski
psokol_at_asic.ict.pwr.wroc.pl