OS2 po polsku

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.complex.com.pl)
Data: Sun 26 May 1996 - 18:07:10 MET DST

Zaczyna mnie denerwowac WINDOWS 95 (problemy z ustawieniem myszy).
Chcialbym sie przerzucic na OS2 WARP (koniecznie polska wersja).
Oczywiscie mialby byc to pirat w zwiazku z tym mam kilka pytan.

Oferowana mi wersja jest razem z calym BONUS PACK-iem.

Czy w OS-ie po instalacji bede mial program do laczenia sie z internetem
(obsluga stron WWW,FTP,IRC itp.)?

Czy bedzie program do obslugi poczty?

Czy da sie go zainstalowac tak aby glownym systemem byl stary DOS
a oprocz niego moznaby korzystac z WINDOWS 95 i OS2 WARPA?
Konieczne jest to gdyz mam duzo programow pod WINDOWS 95.

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Andrzej
andrzejp_at_complex.com.pl