Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_iflx.physd.amu.edu.pl)
Data: Sat 25 May 1996 - 20:24:01 MET DST


On Fri, 24 May 1996, Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> Przysiega Hipokratesa dla pracownikow Vobisu ??? HE HE HE HE
>
> Przeciez tam 99% to handlarze a nie informatycy.

swieta prawda, sam widzialem jak w poznanskiej filii firmy 'specjalista'
od serwisu po 2 (DWOCH) godzinach nieudanych prob zainstalowania CD-ROM-u
do komputera zauwazyl wreszcie, ze nie podlaczyl jeszcze do niego
zasilania :)))))

Piotr Pekala



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:44:22 MET DST