Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 11:52:45 MET DST


On 25 May 1996 20:27:18 +0200, Piotr Pekala <ppekala_at_iflx.physd.amu.edu.pl> wrote:

>swieta prawda, sam widzialem jak w poznanskiej filii firmy 'specjalista'
>od serwisu po 2 (DWOCH) godzinach nieudanych prob zainstalowania CD-ROM-u
>do komputera zauwazyl wreszcie, ze nie podlaczyl jeszcze do niego
>zasilania :)))))

   To sie zdarza ... ja juz pare razy prawie odpalilem stacje dyskow bez
podlaczonego zasilania ... ;)))

-- 
/---------------------------------------------------------------------------\
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl    http://student.uci.agh.edu.pl/~joshua     | 
\---------------------------------------------------------------------------/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:44:23 MET DST