Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 25 May 1996 - 04:42:56 MET DST


>90% klienteli Vobis'u i Escom'u to krawcowe, tokarze i ksiegowe,
>ktorym mozesz godzinami opowiadac o EDORAM albo PIO - nic to
>nie pomoze. Dlatego nikt, kto sie na materji zna nic tam nie
>kupuje. A sprzedawanie ludzim zlomu tylko dlatego, ze sie na
>tym nie znaja uwazam za niemoralne. Chcialbym, aby wprowadzono
>takze cos w rodzaju przysiegi Hipokratesa dla Informatykow
>par exellence :-)
>Rafal

Przysiega Hipokratesa dla pracownikow Vobisu ??? HE HE HE HE

Przeciez tam 99% to handlarze a nie informatycy.

W ESCOM moze jest lepiej 98% to nie informatycy.
Ten dodatkowy 1% roznicy to facet z kitka, ktory umie zainstalowac
gre na komputerze i w godzinach pracy "testuje" komputery
przez naciskanie klawiszy, przeginanie joystika, puszczanie
dzwiekow przez karte dzwiekowa i glosniki.

     Vobis to porzadna firma i nie pozwala
     testowac komputerow w godzinach pracy.

rjz



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:44:21 MET DST