Re: Modemy

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 24 May 1996 - 22:39:00 MET DST

formatc_at_bevy.hsn.com.pl wrote:

> Mialem Zlomtrixa, - beznadzieja, same klopoty\
> potem mialem ZOOM'a - troche lepszy ale slabo trzyma transmisje,
> trudno sie dodzwania i ma klopoty z odbieaniem faksow.
> Teraz mam GVC z chipsetem TI. Rewelacja. Wszystko dziala idealnie.
> A najlepsze ze jak sprzedalem ZOOM'a i kupilem GVC to jeszcze mi 100zl
> w kieszeni zostalo. Znajomy ma Zyxela i jak porownywalem to chodzily podobnie
> moze nawet lepiej dodzwanial sie GVC. ( Zyxel -> No dialtone . )

Tez sie dorzuce do dyskusji.
Postawilem sobie zlooma na linii dzierzawionej. One w zasadzie
nie maja supportu dla linii dzierzawionej (jedyne, co robi
komenda &L1, ktora jakoby miala przestawiac tryb pracy na
linie dzierzawiona, to wylaczenie oczekiwania na sygnal, czyli
dokladnie tyle co X3), ale to nie problem, dorobilem odpowiedni
skrypt do dipa i chodzil.

Jednakze chodzil tylko tydzien, bo pozniej zaczal coraz czesciej
rwac polaczenie i co gorsza, kiedy bylo wznawiane, to przestal
o tym informowac, to znaczy jak sie dalo
ATX3D
to dogadywal sie i owszem, ale w ogole nie informowal o tym,
ze sie polaczyl (czasem, gdzies 1 na 20 razy informowal).
To tez przeskoczylem... :) Na wszelki wypadek z drugiej strony
wysylalem po nawiazanym polaczeniu "CONNECT", wiec tak czy inaczej
skrypt po stronie zloma wiedzial, ze juz polaczenie jest.

Ale podlosc glupiego urzadzenia nie znala granic, wiec po nastepnym
tygodniu zaczal uporczywie zrywac polaczenie mniej wiecej raz na pol
godziny. Wtedy nastapil czas GVC i jest OK.

Dodam jeszcze, ze po mojej stronie mam jakiegos noname'a niemieckiego,
ktory sie spisuje juz od przeszlo roku bardzo dobrze. Wespol z GVC
nie zdarzylo sie im jeszcze, zeby polaczenie urwali.

Dosc dobrze spisuje sie rowniez duet Maxtech-Maxtech pedzac na 28.8
na odleglosc okolo 20km praktycznie bez zadnych przerw.

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340