Re: Dioda od twardziela swieci(na stale) w dosie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 24 May 1996 - 23:33:29 MET DST

On Thu, 23 May 1996 13:39:17 +0200 Cody wrote:

>Mam pytanie dlaczego dioda od twardziela swieci w dosie na stale, a
>klawiatura nie swieci(diody), po wejsciu do Windoze wszystko jest ok !

nie mam nawet bladej hipotezy n/t dlaczego sie tak dzieje,
ale proponuje zebys wyslal szybko mail do B.Gates_at_microsoft.com
a moze dostaniesz jakas nagrode i jeszcze pokaza Cie (albo chociaz
Twoj komputer) w televizji, jest to bowiem pierwszy znany przypadek
ze cos dziala pod windoze a nie dziala pod DOSem (wszystkie znane
przypadki maja charakter wprost odwrotny)

Grego