Re: Uwaga na kretaczy z NTT

Autor: Pawel Golik (pawel_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Fri 24 May 1996 - 16:06:55 MET DST

In article <4nuvr3$6qv_at_h1.uw.edu.pl>, "Radio ESKA S.A" <eska_at_pol.pl> wrote:
>Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientow firmy NTT ze firma ta
>stosuje nieuczciwe metody postepowania w stosunku do klientow.
[historia wycieta]

>Jesli ktos z was mial podobne doswiadczenia z NTT to niech do mnie
>napisze, jakby sie zebralo wiecej osob to moze cos by sie zrobilo.
>
>Przemyslaw Raczek eska_at_pol.pl

Czesc,
        Stanowczo popieram wpisanie NTT na "czarna liste". Moja instytucja
kupila u nich (bylo to co prawda ze dwa lata temu) kilka komputerow. Widzialem
juz sporo skladakow, ale takiego g... to nie. Wieszaly sie bez przerwy i
chodzily wolno (byly to 486SX25 a moj owczesny 386SX chodzil szybciej), obraz
sie rozjezdzal (karta graf. no name najgorszego sortu), nieporzadnie skrecone
obudowy itp. Przyczyne zawieszen udalo mi sie czesciowo ustalic - w instrukcji
do plyty glownej (OPTi) przy opisie zworek do konf. CPU wyraznie stalo "UMC CPU
not recommended". Zgadnijcie, jaki CPU siedzial w plycie... Reklamacje dawaly
jedna odpowiedz - jak sie kupuje taniej, to nie ma co narzekac (chodzilo o to,
ze z wielkiej laski zwolnili nam jako inst. edu. ten sprzet z VAT i cla). A to
jeszcze nie wszystko. W cenie zestawu mial byc preinstalowany software (DOS i
Win) OEM. Komputery przyszly jedynie z podstawowymi zbiorami DOSa na dysku. Po
reklamacji zjawil sie przedstawiciel firmy i zainstalowal soft. Bez dyskietek
instalacyjnych, numerow seryjnych, licencji ani dokumentacji... No comments. (W
koncu dostalismy soft MOLP z uczelni). Po wymianie procesorow komputery pracuja
lepiej (karty graficzne sa beznadziejne, ale przynajmniej nie wiesza sie co 15
minut). Firme NTT omijam z daleka i wszystkim radze to samo.
                                                Poz.
                                                Pawel

| Pawel Golik | pawel_at_ibbrain.ibb.waw.pl |
| Department of Genetics, Warsaw University | golik_at_genetique.uvsq.fr |
| and CGM, CNRS, Gif-sur-Yvette, France | |
| http://agrimonia.ibb.waw.pl/people/pawel.htm |