Uwaga na kretaczy z NTT

Autor: Radio ESKA S.A (eska_at_pol.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 14:03:47 MET DST

Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientow firmy NTT ze firma ta
stosuje nieuczciwe metody postepowania w stosunku do klientow.
Jakies 6 miesiecy temu kupilem CD-ROM BTC na Grzybowskiej
Posrednik zakupil urzadzenie w NTT.
Naped nie czyta "zlotych" plyt. Oddany na gwarancji powrocil
do mnie z adnotacja "Otwierany - utrata gwarancji".
Zadzwonilem do NTT i wyjasnilem im bezsens ich podejrzenia -
przeciez urzadzenie jest na gwarancji to po co mi takie korowody.
Pan z serwisu nie bardzo chcial ze mna rozmawiac i stwierdzil.
"Firmie NTT nie zalezy na oszukiwaniu jednego klienta na pare zlotych"
- Cielkawe co by bylo jakbym kupil u nich serwer za np. 300 mln?
Okazali sie takze na tyle bezczelni ze wykrecili sruby mocujace z napedu
aby uzasadnic moja rzekoma zbrodnicza dzialalnosc.
Sprawe musze tak zostawic bo co im zrobie a o 2 mln nie bede sie
procesowac.
Poszkodowany zostal takze moj bezposredni sprzedawca (zachowal sie ladnie
proponujac mi zakup CD 4x za znacznie obnizona cene - zapewne do tego
doplacil).

Jesli ktos z was mial podobne doswiadczenia z NTT to niech do mnie
napisze, jakby sie zebralo wiecej osob to moze cos by sie zrobilo.

Przemyslaw Raczek eska_at_pol.pl