Re: Brak kultury bylo " Animacja"

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Thu 23 May 1996 - 20:35:08 MET DST

Kajtek_at_ac.dal.ca (Andrzej Kajetanowicz) wrote:

>Jestes pewny ze odpowiedz jest w ksiazce? Bardzo duzo ludzi uzywajacych
>Exchange wysyla te smieci bo nie wie jak to zlikwidowac. To tylko moje
>przypuszczenie, ale chyba nie jest to jasno wytlumaczone w ksiazce.

Nie wiem jak to w Polsce wyglada, ale ja dostalem do W95 ksiazeczke
mowiaca glownie o tym jak sie komputer wlacza i wylacza. Obszerny
manual mozna kupic, a jakze, za kolejne $40.

Moim zdaniem jest to typowy problem nadajacy sie do FAQ. Wtedy mozna
delikwenta odeslac do FAQ i nie powtarzac tych samych rad po raz n-ty,
ale i nie ublizac i pouczac pokazujac "patrzcie jaki gupol, nie umi, a
JA to mam to wszystko w moim malutkim rozumku" ;)

Jurek