Re: Brak kultury bylo " Animacja"

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_ac.dal.ca)
Data: Wed 22 May 1996 - 19:49:26 MET DST

At 03:24 PM 22-05-96 +0200, you wrote:
>Hej,
>
> To moze krotka historyjka jak poznawalem komputer. Tak to bylo jakos, ze
>ja ktos zadal pytanie, a odpowiedz znajdowala sie w ksiazce na stole, to byl
>po prostu wstyd. A teraz jakos tak sie porobilo, ze bez zadnego ale leca
>teksty w stylu "cos z ta klawiatura mi sie porobilo, nie ma kompletnie
>backslasha". Do kazdego takieg inteligenta jak i Ciebie /chodzi o smieci/
>kieruje niezmiennie -- RTFM!!! Czy to tak trudno.

Jestes pewny ze odpowiedz jest w ksiazce? Bardzo duzo ludzi uzywajacych
Exchange wysyla te smieci bo nie wie jak to zlikwidowac. To tylko moje
przypuszczenie, ale chyba nie jest to jasno wytlumaczone w ksiazce.

Pomijajac to, sa rozne formy zwracania uwagi innym. Jedna forma to
kulturalna, druga niekulturalna.Ty wybrales te druga forme. Na plus Ci sie
liczy, ze nie uzywales brzydkich slow. Moze nie jestes jeszcze stracony.
Swoje listy przeciez zawsze konczysz milym zyczeniem.

Andrzej Kajetanowicz