Re: instalacja netscape 3.0-problem

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 21:04:21 MET DST

In article <1.5.4.16.19960523165144.21972ac2_at_orion.p.lodz.pl> you wrote:
: Jestem uzytkownikem sieci novel 4.0,w ktorej windows 3.11 znajduje sie na
: oglnodostepnym dysku(nie mozna na nim nic zapisyac),zas kazdy posiada na
: swoim prywatnym dysku katalog windows ze swoja konfiguracja tego systemu.
: Kiedy program instalujacy netscape 3.0 dojdzie do miejsca,w ktorym zaczyna
: kopiowac pliki ole na dysk ogolny wyswietla komunikat,ze nie moze tego
: zrobic(na moim jak i na ogolnym twardzielu sa te pliki-w tej samej wersji co
: kopiuje netscape).Mimo,ze tak sie dzieje moge uruchomic program.Nie wiem,co
: nagrywa w dalszym ciagu instalowania?Jak to obejsc?Prosze o odpowiedzi.

Skopiuj windowsa, daj sobie prawa na r/w, zainstaluj, a potem zastanow sie,
co mozna przekopiowac do oryginalu.

Netscape (jak i wiekszosc programow) kopiuje co nieco do Win\system,
modyfikuje win.ini i progman.ini, wpisuje netscape.ini, modyfikuje reg.dat,
wpisuje plik grupy. Zwykle nie zawsze chcesz, zeby nowe pliki przy
instalacji sieciowej znalazly sie tam gdzie program zamierza je umiescic...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |