Re: Brak kultury bylo " Animacja"

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 20:51:09 MET DST

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: Kajtek_at_ac.dal.ca (Andrzej Kajetanowicz) wrote:
: >Jestes pewny ze odpowiedz jest w ksiazce? Bardzo duzo ludzi uzywajacych
: >Exchange wysyla te smieci bo nie wie jak to zlikwidowac. To tylko moje
: >przypuszczenie, ale chyba nie jest to jasno wytlumaczone w ksiazce. [...]
:
: Moim zdaniem jest to typowy problem nadajacy sie do FAQ. Wtedy mozna
: delikwenta odeslac do FAQ i nie powtarzac tych samych rad po raz n-ty,
: ale i nie ublizac i pouczac pokazujac "patrzcie jaki gupol, nie umi, a
: JA to mam to wszystko w moim malutkim rozumku" ;)

Moze da sie do listserva dopisac jakis filtr, ktory automatycznie (i za
kazdym razem :-) poinformuje wysylajacego, jak sie to wylacza i dlaczego
nalezy wylaczyc?

Jarek.
P.S. Kto jest administratorem bramki pl.comp.pecet<->pecet_at_man.pdi.lodz.pl?