Re: Uwaga na kretaczy z NTT

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 15:18:16 MET DST

Radio ESKA S.A (eska_at_pol.pl) wrote:

Hej,

: Jakies 6 miesiecy temu kupilem CD-ROM BTC na Grzybowskiej
: Posrednik zakupil urzadzenie w NTT.

Troche metnie. Ty kupiles CD a ktos tam "reszte" komputera :-) ?

: Naped nie czyta "zlotych" plyt. Oddany na gwarancji powrocil
: do mnie z adnotacja "Otwierany - utrata gwarancji".

Jak to -- otwierany? CD-ROM? Po drugie ze nie czyta "zlotych" to juz dlugie
bajki-nie_bajki kraza po Polsce, ze takie to a takie CD nie czytaja jakistam
plytek. Od razu mowie, ze mi sie to jak na razie sprawdza, wiec wole zawsze
sie przysluchac jaki naped czego nie czyta, zeby zdziwien nie bylo.

Jesli mam byc szczery, to nie rozumiem gdzie ten przewal NNT czy NTT.

milego dnia zycze
i wiecej szczescia
hej

--