Re: Ja mowic i pisac po polsku pod Windows

Autor: Marcin Wycislik (marcin_at_pik.gliwice.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 10:10:57 MET DST

> Dokladnie tak - a ewentualnie w tekscie nozna wejsc do "Edycja/Zastap"
> i w polu "Znajdz" (bez zadnego wpisywania) zmien tylko "Format", "Czcionki"
> na "Tms Rom" (musisz zobaczyc co dostales), a w "Zastap" ustawic "F...",
> "Cz..." na "Times New Roman CE". Uwazaj!-do tych pol nic poza zmiana formatu
> nie mozesz wpisac. Teraz wybierz :"Zastap Wszystkie" i po ptokach.
> Podobnie pobaw sie z innymi czcionkami. :-)Od wersji 6 Worda jest jeszcze prostsza metoda pozwalajaca na prace z innymi
czcionkami w domu i innymi w pracy. Z menu Tools/Options (mam ang. Worda, ale po polsu
to bedzie w okolicach Narzedzia/Opcje) wybierasz zakladke Compatibility (Zgodnosc) i
jest tam przycisk FontSubstitution (podmiana czcionek). Pokazuja ci sie wszystkie
brakujace w systemie fonty i informacja czym beda standardowo zastapione. To
zastapienie mozna zmienic. Uwaga! Na dole dialogu jest przycisk ConvertPermanently
(Zastap Na Stale), co powoduje zapisanie zmienionych czcionek w dokumencie i nie
bedziesz mogl miec swoich czcionek w domu. Jesli uzyjesz "tylko" OK to wyswietlane i
drukowane beda czcionki zastepujace, co powinno cie usatysfakcjonowac, a w dokumencie
nadal beda twoje standardowe domowe czcionki.
Chyba nie mam talentu do opisywania takich rzeczy. W razie klopotow mail
marcin_at_pik.gliwice.pl
                                                Milego dnia
                                                        Marcin