Re: Caviary Rulez?????

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 19:17:21 MET DST

Ziemowit Buczynski wrote:

> Nie przesadzajmy nie wszyscy. Tylko pisza ci co im padlo.....

Dobrze, wiec moze ja dam glos. Mam od 1.5 roku wolumin novellowski
na Caviarze 1.28 GB i jestem z niego zadowolony. W domu mam wymienne
Caviary 850 i 630, nosze je zreszta razem z szufladkami w rozne miejsca
i chodza znakomicie. Aha, oczywiscie zaden z nich nie mial nic wspolnego
z Karpio i podloga :-)))
I zeby jeszcze zaognic dyskusje: najwolniejszy i jednoczesnie
najglosniejszy IDE jaki mialem nieszczescie posiadac, to byl Quantum 210
(OEM do komputera HP Vectra - na jego obudowie pisalo HP, za to na
zerowej sciezce - Quantum).

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl