Ratunku !!!!! Flash BIOS AWARD

Autor: News Administrator (news_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 19 May 1996 - 16:56:20 MET DST

Ludzie blagam pozcie !!!!!
Kupilem sobie plytke ASUSA PVI 486SP3.
No i naszla mnie ochota zmienic bios, niestety podczas zmiany komputer
sie zawiesil (musialem go wylaczyc nie bylo innej rady). Po resecie
komputer wyswietla "ROM checksum error" i startuje z dyskietki dosa.
Gdy proboje uzyc programu pflash.exe sciagnietego z asusa to sie odrazu
sie zawiesza, a jak flas.exe to dziala w nim tylko opcja czyszczenia
CMOSU a inne powoduja zawias. Co robić blagam POMUZCIE bo mi wszystkie
koncepcje naprawy tego wyczerpaly sie.

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl