Re: Ratunku !!!!! Flash BIOS AWARD

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 20 May 1996 - 11:01:36 MET DST

News Administrator napisal (-a) :

> Ludzie blagam pozcie !!!!!
> Kupilem sobie plytke ASUSA PVI 486SP3.
> No i naszla mnie ochota zmienic bios, niestety podczas zmiany komputer
> sie zawiesil (musialem go wylaczyc nie bylo innej rady). Po resecie
> komputer wyswietla "ROM checksum error" i startuje z dyskietki dosa.
> Gdy proboje uzyc programu pflash.exe sciagnietego z asusa to sie odrazu
> sie zawiesza, a jak flas.exe to dziala w nim tylko opcja czyszczenia
> CMOSU a inne powoduja zawias. Co robic blagam POMUZCIE bo mi wszystkie
> koncepcje naprawy tego wyczerpaly sie.

Wpadnij do mnie tzn. do TCH Systems z ta plyta (albo z sama koscia Flash ROM
wyjeta z plyty) to Ci to naprawie (zajmie to okolo minuty wlacznie z wgraniem
najnowszego BIOSa dla tej plyty). Poniewaz duzo ludzi kasuje sobie BIOSy
wiec jako dystrybutor ASUSa wymyslismy z Wojtkiem pewien patent na bardzo
szybka naprawe (nie robimy tego progrmatorem!) popsutego (w sensie jego
zawartosci) Flasha.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl