Re: Ratunku !!!!! Flash BIOS AWARD

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 21:23:54 MET DST

>: Kupilem sobie plytke ASUSA PVI 486SP3. =
>: No i naszla mnie ochota zmienic bios, niestety podczas zmiany komputer =
>: sie zawiesil (musialem go wylaczyc nie bylo innej rady). Po resecie =
>: komputer wyswietla "ROM checksum error" i startuje z dyskietki dosa.
>: Gdy proboje uzyc programu pflash.exe sciagnietego z asusa to sie odrazu=
>: sie zawiesza, a jak flas.exe to dziala w nim tylko opcja czyszczenia =
>: CMOSU a inne powoduja zawias. Co robi=E6 blagam POMUZCIE bo mi wszystki=
>: koncepcje naprawy tego wyczerpaly sie.

uprzejmie informuje, ze zakupilismy wlasnie na potrzeby serwisu
programator roznego rodzaju epromow, flashromow, komputerkow
jednoukladowych, pali, gali i innego cholerstwa. mysle wiec, ze poradzimy
sobie chyba z doprowadzeniem takiej plyty do stanu uzywalnosci
(zakladajac, ze nie jest na gwarancji, bo jak jest, to..), aczkolwiek
bedzie to nasza pierwsza tego typu operacja ;)
karpio