Re: Ratunku !!!!! Flash BIOS AWARD

Autor: Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Mon 20 May 1996 - 09:21:13 MET DST

News Administrator (news_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Ludzie blagam pozcie !!!!!
: Kupilem sobie plytke ASUSA PVI 486SP3.
: No i naszla mnie ochota zmienic bios, niestety podczas zmiany komputer
: sie zawiesil (musialem go wylaczyc nie bylo innej rady). Po resecie
: komputer wyswietla "ROM checksum error" i startuje z dyskietki dosa.
: Gdy proboje uzyc programu pflash.exe sciagnietego z asusa to sie odrazu
: sie zawiesza, a jak flas.exe to dziala w nim tylko opcja czyszczenia
: CMOSU a inne powoduja zawias. Co robić blagam POMUZCIE bo mi wszystkie
: koncepcje naprawy tego wyczerpaly sie.

: Marcin Kowalik
: mkowalik_at_usk.pk.edu.pl

Hi hi hi, hi hi hi

Tak, to prawda ... flash to taki miod na pszczoly a jak dochodzi do
wykorzystania tej funkcji to zdarzaja sie katastrofy.
Je tez sie tak zrobilem kiedys tyle ze moj bios jaki wgralem byl po prostu
uszkodzony i po restarcie mialem ... czarny ekran i nic z tym nie moglem
zrobic ( plyta SOYO ). Poniewaz kupilem plyte w TCH ( i cale szczescie )
wiec wyslalem im aby przeprogramowali go ... plyta wrocila po 3 tygodniach z
... WYMIENIONA KOSCIA FLASH . Nie zebym sie tam czepial, ale jak widac i
fachowcy maja problemy w takich przypadkach.
No i moze krzepiaca wiadomosc dla Ciebie to taka ze jak rozmawialem z
serwisem TCH to mowili ze maja urzadzenie do programowania FLASH'a wlasnie
od ASUS'a, wiec porozmawiaj ... moze naprawia Ci to ... i moze nawet nie
zedra z Ciebie ostatniej zlotowki :)

Pozdrawiam

PS
 Ja naprawde nic nie mam do TCH ;)

--
| Marian Klekota                      |                            |