Re: Sound Blaster i Vibra

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Fri 17 May 1996 - 12:04:07 MET DST

> Nie rozumiem robaczkow, ale mam SB Vibra 16 i na kosci jest napisane Creative LABS,
> drivery sa firmowane przez Creative itd. Ogolnie to jest chyba jakas odmiana SB16.
> Nie spotkalem jeszcze programu ktory ustawiony na SB16 nie poszedlby z VIBRA16.
> OS/2 wykryl ja jako SB16 i wszystko chodzilo bez zarzutu, teraz zainstalowalem drivery
> do VIBRA16 ale nie zauwazylem zadnej roznicy.
> Pozdrawiam :)
> Jarek

Tak jest. Vibra to chipset wyprodukowany przez Creative Labs i sprzedawany
producentom innych kart. Creative stosuje go rowniez w swoim SB16 (od
niedawna, wczesniej byl inny chipset). Czyli sprzetowo karty oparte o Vibra
sa kompatybilne z SB16. Reszta zalezy od driverow. Przewinelo mi sie przez
rece kilka kart opartych wlasnie o ten chipset, ktore "dzieki" driverom sa
kompatybilne tylko z SB Pro. Ale jesli karta ma oryginalne drivery Creative
to nie powinno byc klopotow.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek                                        (pilarekd_at_vscht.cz)