Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 16 May 1996 - 05:51:59 MET DST

On Wed, 15 May 1996 22:54:13 +0200, Tomasz Sokolski <tomsok_at_kaszub.ternet.pl>
wrote:

>No i masz zaj.... racje.
>Brawo !!!!
>
>Mam juz dosyc tego "bicia piany" na temat jakie to nielegalne
>jest crackowanie kart SKY.
>
>Zaloze sie, ze "straznicy" "praw autorskih" SKY'a nigdy nie sciagali na
>"kolach" ani nie chodzili na wagary.
>Strach pomysliec jak wygladalby swiat gdyby wszycsy byli tak (
>upierdliwi ).
>
>Nawiasem mowiac ciekaw jestem czy w/w straznicy moralnosci maja 100%
>legalnego oprogramowania w swoich komputerach .... no nie z pewaniscia
> [...]
Tak jest, tak tlumaczy sie wiekszosc przestepcow: przeciez wszycy kradna.
przeciez wszyscy sciagali wiec nie ma uczciwych wiec wolno robic cp sie chce?
Guess what TOM Sokolski from DSS Ltd copyright infringement is a federal
offence...........

__Slawek Duchnowski