Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 22:54:13 MET DST

Jacek Kijewski wrote:

> Moment! Dekodowanie tego, co fruwa w powietrzu jest nielegalne, bo tak
> postanowilo pare wielkich firm i kupieni przez nich decydenci! My home is
> my castle! Jezeli nie zycza sobie, bym cokolwiek dekodowal, to niech
> zrobia to tak, by owe fale nie wpadaly mi do mieszkania (nie obchodzi
> mnie, jak to zrobia). Jeszcze jakis palant zabroni mi patrzec na niebo
> (zarezerwowane), na las (kupiony) i oddychac (nie wolno). To, ze gdzies
> zapisano, ze nie wolno, nie oznacza, ze jest to niemoralne, a tylko to,
> ze jakis pajac mial dosyc forsy, by to przeforsowac.

> [...]

No i masz zaj.... racje.
Brawo !!!!

Mam juz dosyc tego "bicia piany" na temat jakie to nielegalne
jest crackowanie kart SKY.

Zaloze sie, ze "straznicy" "praw autorskih" SKY'a nigdy nie sciagali na
"kolach" ani nie chodzili na wagary.
Strach pomysliec jak wygladalby swiat gdyby wszycsy byli tak (
upierdliwi ).

Nawiasem mowiac ciekaw jestem czy w/w straznicy moralnosci maja 100%
legalnego oprogramowania w swoich komputerach .... no nie z pewaniscia
tak, przeciez jak tyko dostana "crackowana" wersje jakiegos programu,
biegna pewnie do mamy na skarge i myja dokladnie rece.

Pozdrawiam Cie

TomekS

   Best Regards from DSS Ltd , Tom Sokolski
   fax : + 48 58 520646 or + 48 58 526692