Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Jacek Kijewski (c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 15:45:37 MET DST

On Thu, 16 May 1996, Slawek Duchnowski wrote:

> Tak jest, tak tlumaczy sie wiekszosc przestepcow: przeciez wszycy kradna.
> przeciez wszyscy sciagali wiec nie ma uczciwych wiec wolno robic cp sie chce?
> Guess what TOM Sokolski from DSS Ltd copyright infringement is a federal
> offence...........

 Z argumentacja Tomka tez sie nie zgadzam. Ale nalezy najpierw zastanowic
sie, czy lamanie kodow przesylanych droga radiowa jest kradzieza. To, ze
tak jest zapisane w przepisach i ze tak twierdza nadawcy, to dla mnie
troche malo. W przepisach moze byc zapisane, ze tydzien ma 3 dni - sejm
uchwali, senat zatwierdzi, prezydent podpisze i co? Jak ktos nie chce, by
niepowolani ogladali jego TV, to niech to zakoduje skutecznie. Ja nie
ingeruje w tresc przekazu, nie wysylam swoich sygnalow, nie zaklocam. Jak
ogladasz sobie przebiegi na oscyloskopie to tez kradziez?

           "Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
            niczym szczegolnym nie rozni sie od magii"

           Jacek Kijewski, c55610jk_at_smokie.elka.pg.gda.pl