Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Mariusz Czarnasiak (alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 21:50:42 MET DST

> Ze cos jest nieleglane ozncza ze nie wolno tego robic. Oznacza te ze robiac
> lamiesz prawo. Oznacza to ze normalny czlowiek wie co to etyka i robic tego nie
> bedzie. To ze inni gwalca nie oznacza ze my tez mozemy, to ze ktos kradnie
> miliony nie oznacza ze kradzies 10zl nie jest zlodziejstwem. Ja nie chce swiata
> uzdrawiac ale to tez nie oznacza ze przestaje widziec nieuczciwosc. Poza tym
> ostrzegam ze ktoregos dnia Polska stanie sie cywilizowanym krajem i za takie
> przestepstwa beda powazne kary.
>
> __Slawek Duchnowski
>
> ___("`-''-/").___..--''"`-._
> [...]
napisali to ty zawsze swoje. Gdzies tam piszesz ze jak sie
rozprowadzanie kart na SKY w polsce nie skonczy to ucierpi tylko polska
- to ci odpowiadam, ze musialaby cala europa zmienic przepisy bo uwierz
mi nielegalny SKY mozna kupic wszedzie w calej europie. Drugie ktos ci
napisal ze rozkodowywanie kanalow w celu edukacyjnym jest ok. a ty znowu
swoje wiec proponuje ci sciagnij sobie chociaz jeden program dla SKYa a
przekonasz sie ze tam pisze rozprowadzanie tylko w celach edukacyjnych
czy cus takiego i dostac to mozna nawet w samej angli.
W calej europie jest setki bbsow poswieconych tej tematyce min. moj :-)
Jestem dzisiaj zmeczony i to co planowalem napisac wylecialo mi z
glowy....

Proponuje zmienic charakter rozmow bo przeciez zaczelismy zupelnie od
czegos innego, jezeli komus sie niepodoba ten temat to jego sprawa, ma
do tego prawa ale inni maja inne pytania odnosnie SKY lub innych
nadawcow i jakaz przeciez interesujaca rozmowa sie z tego moze wywiazac
:-) juz taka jest....

          Satellite ALFSAT BBS tel.+48-71-149377 ( 24.00 - 8.00 )
                                           @||@
    Email: alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl       (oo)      FIDO 2:482\33.75