Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 14 May 1996 - 04:53:43 MET DST

On 13 May 1996 15:06:26 +0200, andrzejp_at_complex.complex.com.pl (Andrzej
Przygodzki) wrote:

>------ =_NextPart_000_01BB40D9.BE821E60

>No i co z tego ze jest to nielegalne i zabronione.
>Morderstwa, gwalty tez sa zabronione a jednak ludzie ich dokonuja.
>A przy w/w to spiracenie karty do odbioru SKY to raczej male piwo.
>A tak przy okazji to jesli nie my to ktos inny to spiraci.
>Gadaniem swiata nie uzdrowisz.
>
>Andrzej
>
>andrzejp_at_complex.com.pl

Ze cos jest nieleglane ozncza ze nie wolno tego robic. Oznacza te ze robiac
lamiesz prawo. Oznacza to ze normalny czlowiek wie co to etyka i robic tego nie
bedzie. To ze inni gwalca nie oznacza ze my tez mozemy, to ze ktos kradnie
miliony nie oznacza ze kradzies 10zl nie jest zlodziejstwem. Ja nie chce swiata
uzdrawiac ale to tez nie oznacza ze przestaje widziec nieuczciwosc. Poza tym
ostrzegam ze ktoregos dnia Polska stanie sie cywilizowanym krajem i za takie
przestepstwa beda powazne kary.

__Slawek Duchnowski