Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 16 May 1996 - 04:57:28 MET DST

On Wed, 15 May 1996 21:50:42 +0200, Mariusz Czarnasiak
<alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl> wrote:

>napisali to ty zawsze swoje. Gdzies tam piszesz ze jak sie
>rozprowadzanie kart na SKY w polsce nie skonczy to ucierpi tylko polska
>- to ci odpowiadam, ze musialaby cala europa zmienic przepisy bo uwierz
>mi nielegalny SKY mozna kupic wszedzie w calej europie. Drugie ktos ci
>napisal ze rozkodowywanie kanalow w celu edukacyjnym jest ok. a ty znowu
>swoje wiec proponuje ci sciagnij sobie chociaz jeden program dla SKYa a
>przekonasz sie ze tam pisze rozprowadzanie tylko w celach edukacyjnych
>czy cus takiego i dostac to mozna nawet w samej angli.
> [...]
Ja caly czas to samo tzn nie wolno krasc bo to jest przykazanie Boze a jesli nie
wierzysz bo to nie godne czlowieka. Dopoki nie bedzie sie w Polsce szanowalo
copyrights dopoty nie bedzie tam prawdziwego rynku na nic. Co do napisow top
panie kolego ja widzialem rozkodowane ms office z napisme "rozkodowano w celu
zaznajomienia sie z funkjcami programu". Wiesz jakieznaczenie prawne ma taka
inskrypcja? To tak jakbys ukradl samochod i zzostawil kartke "samochod zabrany w
celu przegladu"
Chcesz krasc twoja sprawa nie podpisuj sie tylko nazwa firmy w ktorej pracujesz
(a chyba jest brytyjska sadzac po Ltd - chyba ze to juz po poslku teraz zamiast
SA) bo to wstyd i nie dorabiaj do tego ideologii.

__Slawek Duchnowski