Re: Jak zrobic siec bezprzewodowa...

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 16:19:05 MET DST

Piotr Malicki <bain_at_ternet.pl> wrote:
>o tyle fajna sytuacje, ze obaj mieszkamy na ostatnich pietrach (kabel
>poszedl dachem a pomiedzy blokami podwieszony na lince stalowej) i mamy

Tez kiedys mieszkalem na ostatnim pietrze. Jak piorun walnal chyba w
antena zbiorcza nad moim mieszkaniem, poszlo u mnie: TV, zasilacz do
radyjka, telefon, pozytywka (najbardziej - wyparowaly sciezki). Byc
moze poszlo to m.in. po antenie ktora byla w okolicy rynny (kiedys
trzeba bylo czasem sluchac troche na falach krotkich :-) ). Na
szczescie nie mialem wtedy jeszcze komputera. Nie zycze Wam
powtorzenia mojej przygody.

gr